fredag 15. november 2013

Denne dagen skulle vi laga glutenfire pitabørd, lyse pitabrød og grove pitabrød.

Pitabrød

Glutenfrie pitabrød

Ingrediensar

720 (ca 12 dl) Finax Glutenfri Melmix/Seper mix
1 dl pofiber
50g gjær
4 ss matolje
1 dl naturell youghurt
2ss fiber husk
1 ts salt
2 ts strøsukker
6 dl vatn (ca 37 grader)

Slik gjer du:

  1. Bland ut Fiber husk og gjær i vatn. Lat stå i ca 10 min.
  2. Tilsett resten og bland i msakinen i ca 5 min.
  3. Heves i ca 45 min, medan omnen varmar seg opp til 250 grader. Bakeplata må då stå i.
  4. Del deigen i ca 16-20 biter, rull til boller som klappes ned til de er ca 5 mm tykke.
  5. Legg brødet på den varme platen stek i midten av omnen i ca 8 min.
  6. Avkjøl under duk.



Lyse pitabrød

Ingrediensar
4 dl lunka vatn
1 dl youghurt naturell
25 g gjær
1 ss oliven olje
1/2 ts salt

Slik gjer du:

  1. Rør ut gjæren i litt av vatnet.
  2. Når gjæren er oppløyst, tilsetter du resten av vatnet, oljen og saltet.
  3. Ha derreter i hvetemelet og kjør deigen i en kjøkkenmaskin til den er smidig og fin.
  4. La deigen heve under plast, ca 30 min.
  5. Del deigen i 12-14 emner og trill til boller.
  6. La bollene heve nokre minutt under plast.
  7. Kjevle deretter bollene runde og flate.
  8. Legg dei på bakepapir på eit steikebrett, 4 på kvart brett.
  9. La pitabrøda etterheve minst 10 min, før du steiker de midt i omnen på 250 grader.
  10. Etter nokre minutt vil pitabrøda blåse seg opp og det vil danne seg ei luftlomme inni.
  11. Steik i ca 9-12 min.
  12. Du må følgje nøye med mot slutten, for steikeomnen steiker ulikt og pitabrøda kan raskt bli brent på toppen om dei blir steikte for lenge, avkjøles på rist.



 

 

Grove pitabrød

Ingredienser
4 dl vatn
1 dl youghurt naturell
25 g gjær
1 ss olivenolje
1/2 ts salt
5 dl kveitemjøl
3 dl sammalt kveite, fin
2 dl sammalt kveite, grov

Slik gjer du:

  1. Gjer som når du bakar ut fine pitabrød (sjå over).


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar